Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Αγαπημένο μου, titroo.gr

Αγαπημένο μου, titroo.gr

Σε πέτυχα νωρίτερα στην Αρχική του Φεις, που έδινες ευχές στον κόσμο.

***



Χρόνια πολλά και καλές γιορτές πάντα με υγεία !
Μου αρέσει!Σχολιάστε





Δεν πρόλαβα να γράψω δυο λεξούλες, να σας ευχηθώ κι εγώ, (γιατί, είστε ομάδα) Υγεία και Καλή Επιτυχία!

Σ' χωράτε!

Είχα σκοπό να μπω, απόψε, πάλι δεν πρόλαβα!

Έφτασα μέχρι εκεί,

Εγγραφή Νέου Χρήστη

Συμπλήρωσε τα παρακάτω βασικά στοιχεία που θα σου επιτρέπουν να συνδέεσαι στον λογαριασμό σου:
food
Εναλλακτικά μπορείς να εγγραφείς με το λογαριασμό σου Facebook ή Google
fbΕγγραφή με λογαριασμό Facebook gΕγγραφή με λογαριασμό Google
Πρόσεξε το username τουλάχιστον να είναι της αρεσκείας σου, αφού στην συνέχεια δεν θα έχεις την δυνατότητα να το αλλάξεις
**



*** ***

κοίταξα το ρολόι, σού (σάς, εννοείται!) χαμογέλασα, δε μ' είδες!

Κρατάω σημειώσεις εγώ, δε ξεχνάω εύκολα, τι έφαγα και τι μαγείρεψα!

Μην ανησυχείς, μ' ενδιαφέρει πολύ η σελίδα σας!

Και νομίζω, θα ενδιαφέρει πολλούς, αν το ψάξουν, καλά και καταλάβουν πως λειτουργεί.

....
Να πω, κάτι;
Κάν' τε κι ένα άρθρο, με το ποιες τροφές είναι και φθηνές, είναι δίπλα μας και είναι και δυναμωτικές!
Δε νομίζω ότι όλοι φάγανε πολύ, αυτές τις Γιορτές!

Απούλητες οι γαλοπούλες!
Γεμάτα τα ψυγεία στα σούπερ μάρκετ!
Άφαντα, τα γλυκά!
Τα φάγαμε μόλις έφτασαν στην πιατέλα!
Τώρα;

Μη γελάτε, δείτε και την άλλη περίπτωση, είναι πολύ χρήσιμη!
Μ' ενδειαφέρει πολύ ένα τέτοιο άρθρο!
Θα το στηρίξω σε όλες μου τις σελίδες!
(Μ' αρέσει να είμαι χρήσιμη στον κόσμο, δεν πρωτοτυπώ, κοινώς, γνωστή στα bloggs!)

Τέτοια ώρα, ναι, λέμε κι αστεία...!
Πόσο, όμως;

Επίσης, εκείνο που μ' αρέσει πολύ, είναι ο πίνακας των ιχνοστοιχείων!
Έμαθα και μαθαίνω, τόσα!

Όταν έχω πάρει από τροφή, αρκετό ασβέστιο, (π.χ.) δεν παίρνω χαπάκι, ούτε βιταμίνα! Ξέρεις; Ξέρετε;

Μαγκιά!

Μη με παρεξηγήσετε!
Ναι;
Έτσι "λειτουργώ" εγώ, διαφημίζω, κιόλας, κι ας με παρεξηγούν!

Χτύπησε το ξυπνητήρι, έπιασε και βροχή στον τσίγκο!

Τα λέμε, αγαπημένο μου, "Τι τρώω!", αύριο, μεθαύριο, μόλις κατέβω απ' το φεις!

Κρατάω σημειώσεις, είπαμε!
Μήπως, τί πειράζει, αν τα γράψω και λίγο λάθος;

Ο άλλος τρόπος ζωής, μετράει!

Τρώμε, όχι για να μας τρώει, αλλά γιατί πρέπει και μας αρέσει!

Έτσι, δεν είναι;

Συνάμα, να μας γίνει συνήθεια το σωστό και το σωστό το μαθαίνεις καταγράφοντας!

Πολύ έξυπνη η ιδέα σας!

Προχωράτε, μαζί σας!

Υγ. Κοίτα διάλογο!
Καλά, πάω; Τι τρώω;

1 σχόλιο:

  1. Να θυμηθώ να πάρω και μια ζυγαριά γραμμαρίων!
    Πω πω! Έχω! Τί μου θύμισες!
    ω! θα σας την αφιερώσω την ανάρτηση, όταν την γράψω!
    Την κράταγα για ενθύμιοο...!

    Δε ξανάγινε! Αρκεί να λειτουργεί! Είναι 35 χρόνων!

    Μια ζυγαριά κιλών, όμως, θα την χρειαστώ!
    Πρέπει ν' αρχίσω ν' ανεβαίνω, τρώγοντας, κι όχι στο Φεις!
    Ευτυχώς, που είναι αλλού η σελίδα σας!

    Τσίγκος μουσικός και λέει, κοιμήσου!

    Αγριεύω και θα είσαι άυπνη!

    Υγ. Μη μού θυμώσετε, παιδιά!
    Καλή είμαι!
    Πάντα! Ακόμα κι όταν δεν στηρίζω!
    Το κάνω στην αρχή, σε ότι νομίζω ότι αξίζει!
    Μετά, παραδίνω σκυτάλη στον κόσμο, εκείνος κρίνει, αν έκανα λάθος!

    Η δικαίωσή μου είναι, όταν δεν έκανα!

    Κάτι σαν τα παιδάκια που μόλις επιπλεύσουν στην θάλασσα, τ' αφήνει ο γονιός, να κολυμπήσουν μόνα τους!

    Ευκαιρία μού δώσατε, να το γράψω κι αυτό, γιατί μού θυμώνουν πολλοί φίλοι, νομίζουν ότι τους ξέχασα, όταν δεν επαναλαμβάνομαι συνέχεια!

    Χάρηκα που έτυχε να το γράψω προκαταβολικά!

    Προχωράτε!

    Η σελίδα σας, είτε σε πλούσιους, είτε σε φτωχούς, είτε σε αρρώστους, είτε σε υγιείς, είτε σε χοντρούς, είτε σε αδύνατους ή μέτριους, ενδειαφέρει!

    Κι απ' ότι κατάλαβα, απαιτεί πολλή δουλειά!
    Μια ανάρτηση έγραψα και πήγε τόσο!
    Για σκέψου, εσείς!

    Σκόρδα, Υγεία και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
    Τα σκόρδα είναι για το μάτι, εκτός κι από πολύ υγιεινά!

    Κι ό ύπνος, βεβαίως, βεβαίως!
    Έφυγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή