Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Γ.Βαρουφάκης: «Έχασα, ουσιαστικά, την κόρη μου, Ξένια»

Γ.Βαρουφάκης: «Έχασα, ουσιαστικά, την κόρη μου, Ξένια»

Κάνοντας την αυτοκριτική του ο Υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης, μιλάει για την κομβική στιγμή στη ζωή του, που η κόρη του έφυγε μακριά.

gbaroufakis-exasa-ousiastika-tin-kori-mou-ksenia
Ο Υπουργός Οικονομικών σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε τις στιγμές της ζωής του που θεωρεί κομβικές και αναφέρθηκε εκτεταμένα στην κόρη του Ξένια, την οποία έχει αποκτήσει με την πρώτη σύζυγό του Μαργαρίτα Πούλος. Ο Γιάνης Βαρουφάκης δεν κρύβει την αδυναμία και κρίνει τον εαυτό του για το ότι εκείνη μεγαλώνει μακριά του.
«Τρεις κομβικές στιγμές ξεχωρίζω στη ζωή μου. Ή πρώτη ήταν η απόφαση που πήρα μετά τις βασικές σπουδές μου να ακολουθήσω πανεπιστημιακή καριέρα.
Η δεύτερη είναι ότι έχασα ουσιαστικά την κόρη μου, την Ξένια. Ξέρετε, η κόρη μου είναι προϊόν μια κατάστασης για την οποία πάντα επέκρινα τα ζευγάρια που, αν και βρίσκονταν προ του χωρισμού, έκαναν παιδί. Το έβρισκα επαίσχυντο αυτό. Μέχρι που μου έτυχε κι εμένα...
Με τη σύζυγο μου είχαμε αποφασίσει να χωρίσουμε μετά από 10 χρόνια, όταν ξαφνικά έμεινε έγκυος. Προσπαθήσαμε να πειραματιστούμε με την πιθανότητα να είμαστε μαζί για το καλό του παιδιού. Μείναμε μαζί για έναν χρόνο στην Αθήνα μάλιστα, όμως δεν λειτούργησε. Η μητέρα της -που είναι ελληνικής καταγωγής, αλλά με περισσότερες ρίζες στην Αυστραλία- αποφάσισε να πάρει, την Ξένια και να επιστρέψει στην Αυστραλία.
Εκείνη την περίοδο, που έχασα το παιδί, η τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο ήταν καθοριστική για εμένα. Έχω ένα παιδί στο Σύδνεϋ και βρίσκομαι σε συνεχή ετεροτοπία: είμαι εδώ και εκεί ταυτόχρονα. Μιλάω καθημερινά μαζί της βέβαια -χθες μιλούσαμε 1 ώρα και 40 λεπτά στο skype, με κατηγορεί ότι πάσχω από λογοδιάρροια. Αρνείται προς το παρόν να μάθει ελληνικά - κάποια στιγμή με είχε πάρει τηλέφωνο, θυμωμένη με τους Πέρσες, που ήταν αρκετά ανόητοι για να αφήσουν τον Αλέξανδρο να τους νικήσει. Γιατί; Επειδή τώρα είναι υποχρεωμένη να κάνει μαθήματα ελληνικών κάθε Δευτέρα και Παρασκευή.»

Πηγή: Ciao
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου