Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Αντιφασιστική συγκέντρωση την Τρίτη 21 Απριλίου - Βόλος




Η Λαϊκή Συνέλευση Γειτονιάς Αγ. Νεκταρίου συμμετέχει και καλεί στην Αντιφασιστική συγκέντρωση την Τρίτη 21 Απριλίου, στις 6.30μμ, στην Ερμού (μπροστά στον Άγιο Νικόλαο).


 
Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω
και πως ο κόσμος είν’ ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.


Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω
και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ’ αλλάξω.

Μα εγώ μ’ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ’ τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.
 
Ο Φασισμός είναι συνυφασμένος με την παρακμή του καπιταλισμού που βρίσκεται σε κρίση και που καταλήγει στην εξάλειψη ακριβώς του ανθρώπου ως ανθρώπου, της ζωής ως ανθρώπινης ζωής…

Το ιστορικό δίλλημα είναι :" ή καθολική εξολόθρευση του ανθρώπινου μέσα στον άνθρωπο ή καθολική ανθρώπινη χειραφέτηση".

http://denplirono-anatropi.blogspot.gr/2015/04/21-630.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου