Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

"LabArt, Βόλος 17.04.2015" - φώτο

Ο Μουσικοί Ιχνηλάτες κοινοποίησε το άλμπουμ του.
Σας ευχαριστούμε για την πολύ όμορφη χθεσινή βραδιά στο Βόλο!
Ραντεβού στη Θεσσαλονίκη στις 15 Μαϊου!!

— με τον Nikos Mergialis Mousikoi Ixnilates και 5 ακόμη.
Ο Μουσικοί Ιχνηλάτες πρόσθεσε 22 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ "LabArt, Βόλος 17.04.2015" από Μουσικοί Ιχνηλάτες και 8 ακόμη.
Γιάννης Μήτσης (Ξύλινα Σπαθιά)
Ευγένιος Δερμιτάσογλου
Νίκος Μεργιαλής (Μουσικοί Ιχνηλάτες)
Παναγιώτης Μπερλής (Διάφανα Κρίνα)
και οι μουσικοί:
Δημήτρης Νάσσιος (ηλ. κιθάρα)
Νίκος Μπλάνας (μπάσο)
Νέστωρ Κόκκαλης (τύμπανα)
φωτο: The Darkroom's key studio
LabArt, Βόλος 17.04.2015


Θέλω να ευχαριστήσω φίλες και φίλους που μας τίμησαν με την παρουσία τους την Παρασκευή 17/4 στο Βόλο (lab art).
Χάρηκα ιδιαίτερα που είδα φίλους που είχαμε να ανταμώσουμε καιρό........
Την αγάπη μου για τη χαρά που μου δώσατε να σας παρουσιάσω και τραγούδια απ το νέο cd. Nα είστε καλά να ανταμώνουμε πάντα!
Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.......ν.μ.
Μου αρέσει! ·
*****
Σας ευχαριστούμε για την κάλυψη foto - video στο live της Παρασκευής 17/4 στο Βόλο.
Εύχομαι καλές δουλειές....πάντα με την ποιότητα που σας διακρίνει.
Φωτογράφος
Φωτογραφία του χρήστη The Darkroom's Key studios.

Μου αρέσει! ·

















Υγ. Έδωσαν τα ρέστα τους τα παιδιά, "Εύγε" τους!
Κι εμείς ευχαριστούμε!
Καλή επιτυχία και συνέχεια!
"Έκλεψα" ότι πρόλαβα και μπόρεσα (έτσι που έχω κάνει μπάχαλο τις σελίδες μου στο Φεις και τους φίλους μου), κρατούσα σε εκκρεμότητα την ανάρτηση, μήπως πετύχω και βιντεάκι, δεν πέτυχα, δεν πειράζει!
Blog είναι, τζάμπα είναι, ελεύθερος χώρος (Δόξα τω Θεώ!) υπάρχει, σε επόμενη ανάρτηση!

Να είστε γεροί κι ευτυχισμένοι, παίδες!
Πάντα χαρές και επιτυχίες, σε σας και στις οικογένειές σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου