Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

...Σα να πέρασαν 9 χρόνια!

Κυριακή, Δεκεμβρίου 24, 2006

Αγαπημένες μου "Φωνές".....




Αγαπημένες μου «Φωνές»,
(Φωνές που άλλοι λένε εικονική πραγματικότητα κι εγώ τις λέω αληθινή πραγματικότητα, γιατί πίσω απ΄αυτές υπάρχουν Άνθρωποι!)
Αγαπημένες μου Φωνές, εσείς που με κάνετε να τρέχω στον υπολογιστή να μάθω νέα σας, είτε συναντώντας σας στο δικό μου μπλογκ, είτε στα δικά σας, είτε στο μόνιτορ, απόψε ένοιωσα πολύ άσχημα που δεν έχω τις γνώσεις να χαρίσω σε όλους σας κάτι. Ούτε τραγούδια ξέρω να βάζω, ούτε Χριστουγεννιάτικα στολίδια ξέρω να κατεβάσω, ούτε βιντεάκια. Θα ήθελα να είχα ένα μαγικό ραβδάκι και να σας πραγματοποιούσα όλα σας τα όνειρα! Δεν το έχω όμως. Έχω όμως καθαρή ψυχή και μπορώ να ευχηθώ απ΄τα βάθη της καρδιάς μου, ότι καλύτερο για όλους σας! Όχι μόνο γι΄αυτές τις Άγιες Μέρες, αλλά, για όλη σας τη ζωή!

Αγαπημένες μου φωνές,
Φωνές που άκουσα
ή φωνές που δεν έτυχε ακόμη ν΄ακούσω,
Φωνές που φύγατε,
Φωνές που μείνατε,
Φωνές που ήρθατε,
Φωνές που θα 'ρθειτε,
Ή θα ξαναγυρίσετε (μακάρι!)
Φωνές που θα φύγετε (εύχομαι κανένας!)

Εύχομαι σε όλους σας απ' τα βάθη της καρδιάς μου,
να είστε όλοι σας γεροί, αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!
Χρόνια Πολλά σε όλους σας!
Καλά Χριστούγεννα!
Αγαπημένες μου Φωνές, αγαπημένοι μου συν-Άνθρωποι....
(πόσα ήθελα να σας πω απόψε; Πόσα;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου