Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Επειδή, για όλα τα "γιατί", υπάρχουν τα "διότι",

... κι επειδή, δεν ξύπνησα ένα ωραίο πρωί, λέγοντας στον εαυτό μου και στους άλλους:
"τώρα παρατάω τα βιβλία, κι αρχίζω ν' ακούω live μουσική"!
έτσι, γιατί μού κάπνισε, καιρός να λύσω κι άλλες απορίες, δημόσια, γιατί με κουράζει να εξηγώ στα τηλέφωνα...

Εκείνη την σελίδα της Θεσσαλίας, με την συνέντευξη της κόρης μου, την είχα τοιχοκολήσει στο δωμάτιό της, για να την βλέπω και να καμαρώνω κι εγώ, ώς μάνα!

Δεν κατάλαβα, δηλαδή!
Τι παραπάνω έχουν οι άλλες μανάδες;
Λογικό ήταν, να την κρατήσω ολόκληρη την σελίδα!
Έτσι, εδώ και χρόνια, όπως έβλεπα την Λένα μου, έτσι έβλεπα και τον Φώτη!
Ακόμα κι αν δεν ήταν τόσο γλυκός και καλός, πάλι θα τον είχα συμπαθήσει!
Ήθελα χρόνια να πάω να τον ακούσω από κοντά, τα κατάφερα τελευταίως!
Στο "κατάφερα", δεν σημαίνει ότι υπάρχουν εμπόδια, (π.χ. δεν μ' αφήνει ο άντρας μου!) απλά, αλλαξαν οι καιροί, συν τις διαθέσεις μου.
Κάποτε έτρεχα σε πολλές εκδηλώσεις, είχα βάση μου όμως το κέντρο της πόλης, γιατί δούλευα εκεί, κι όλα μού ήταν πιο εύκολα. Μετά προέκυψαν και θέματα υγείας, κλείστηκα σπίτι και ομολογώ, μ' αρέσει κιόλας, γιατί το "σπίτι" ήταν κάτι που το στερήθηκα πολύ. Απ' τα 18 ως τα 52, δούλευα σε δυο και τρεις δουλειές και με πολλά ξενύχτια μέσα. Οπότε, ας μην με παρεξηγούν οι γνωστοί και οι φίλοι, που απέχω από πολλά. Είναι και οι εποχές δύσκολες, μεγάλωσα, όλα παίζουν ρόλο.
Ο Βόλος είναι τόσο πλούσιος σε πολιτισμό, ούτε οι πραγματικοί δημοσιογράφοι, δεν μπορούν να τον καλύψουν! Πόσο μάλλον, εγώ!

...Οπότε, βρήκα φίλη χρόνων και πήγα και τον καμάρωσα!
Του εξήγησα του παιδιού, εξηγώ και σε σας.
"Καλή συνέχεια και Επιτυχία", Φώτη Τάμπα!
ΦΑΝΕΡΗ ΕΥΧΗ, ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ!
Το μπορείς και το αξίζεις!

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου