Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Γιώργος Νταλάρας: "Δεν ζήτησα από κανένα να με θαυμάσει"



Γιώργος Νταλάρας: "Δεν ζήτησα από κανένα να με θαυμάσει"


Η πολιτική, η καριέρα του και τα νυχτερινά μαγαζιά
Στον Γιώργο Λιάγκα παραχώρησε συνέντευξη ο Γιώργος Νταλάρας όπου, μεταξύ άλλων, μίλησε στην κάμερα του "Πρωινού" για τη σύζυγό του, Άννα Νταλάρα, αλλά και για την καριέρα του και τα νυχτερινά κέντρα.

"Τη γυναίκα μου την απέτρεψα από το να ασχοληθεί με την πολιτική. Ωστόσο κάνει για την πολιτική πιο πολύ από ό,τι εγώ. Είναι ένας άνθρωπος έτοιμος με ορθολογική σκέψη. Μην ξεχνάτε ότι είναι καθηγήτρια, εγώ είμαι ένα παιδί από τον δρόμο. Η συγκυρία ήταν κακή και την έκανα κι εγώ χειρότερη όταν μέσα σε αυτόν τον ορυμαγδό έκανα αυτό που έκανα σε όλη μου τη ζωή. Όταν υπήρχε κάπου ανάγκη, έπαιρνα τους μουσικούς μου και τραγουδούσα. Αυτό παρεξηγήθηκε. Νόμιζαν ότι προσπαθώ να συντηρήσω την καριέρα της. Ψευδές! Υπάρχουν άνθρωποι που τρώγονται με τα ρούχα τους" είπε ο γνωστός ερμηνευτής για τη σύζυγό του.

Αναφορικά με την καριέρα του και τα νυχτερινά μαγαζιά ο ίδιο δήλωσε: "Δεν πουλάω τίποτα. Δεν ζήτησα από κανένα να με θαυμάσει. Δεν θέλω να με θαυμάζουν. Η φήμη που απέκτησα πιστεύω ότι είναι η πιο μεγάλη μου καμπούρα. Πληρώθηκα από την πρώτη ημέρα που δούλεψα πολύ περισσότερο από όσο άξιζα. Δεν θέλω να κυνηγήσω τίποτα" και συμπλήρωσε "Τα νυχτερινά κέντρα είναι σχολεία, αλλά δεν είναι το καλύτερο για εμένα. Πιστεύω ότι ο θαμώνας πρέπει να γνωρίζει τι ακριβώς κάνει ο άλλος πάνω. Αυτό δεν μπορεί να το κάνεις όταν πίνεις καραβιές από οινοπνεύματα".

Ακόμα, μιλώντας για τον Αλέξη Τσίπρα και το ενδεχόμενο να ασχοληθεί με την πολιτική ξεκαθάρισε: "Ο Αλέξης Τσίπρας είναι ένα πρόσωπο καθαρό. Δεν είμαι επαρκής να γίνω πολιτικός, είμαι ανίκανος, διότι δεν έχω υπομονή και δεν αντέχω το στρεβλό".
πηγή

1 σχόλιο: