Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Η ιστορία επαναλαμβάνεται...

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007

Τα λέμε στο "διάλλειμα" !


Είχα μάθει κάθε χειμώνα να «φεύγω».

Να «ταξιδεύω» στο παρελθόν, να με «συναντώ» και να με «βρίσκω».

Φέτος άστραψε και βρόντηξε!
Ούτε χειμώνα δεν έκανε!

Αυτό με έχει αποσυντονήσει πολύ.
Νιώθω πως έχω χάσει τις ισορροπίες μου.
Δεν πρόλαβα ούτε να «φύγω», ούτε να με «βρω».Έχω ετοιμάσει τα «βαλιτσάκια μου» εδώ και καιρό. Έχω «ξεκινήσει» το «ταξίδι» μου, αλλά δεν με βοηθάει, ούτε ο καιρός, ούτε το blog και οι υποχρεωτικές αλλαγές του. (Με την υποχρέωση του Google και τα κινεζάκια του!)

Με το blog σήμερα νομίζω μπήκε μια τάξη.

Μου αρκεί για να σας βρίσκω όταν θα κάνω «διαλλείματα» απ’ το «αλλού» που θα πάω.
Να περνάτε όλοι σας καλά!
Φιλικότατα !!! Κατερίνα
Υστερόγραφο 13/2:
Λυπάμαι, αλλά αναγκάζομαι να κλείσω τα σχόλια. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι καλές προθέσεις, όπως νόμιζα.Ήδη έσβησα ένα "άρρωστο" σχόλιο κι επειδή εγώ δεν θα είμαι "εδώ" για να έχω τον έλεγχο, για τα επείγοντα στο :

kyklaminovounou@yahoo.gr

Ζητώ συγνώμη απ' τους φίλους, αλλά εκείνοι με καταλαβαίνουν καλύτερα!
Ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου