Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Η ιστορία επαναλαμβάνεται... πολλάκις!

Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007

Λουκέτο;



Έχω καιρό να γράψω εδώ τις σκέψεις μου.
Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ μπερδεμένες.
«Αλλιώς ξεκίνησα κι αλλού η ζωή με βγάζει», που λέει και το τραγούδι.
Όσο περνάει ο καιρός διαπιστώνω πως το μπλογκ δεν μου δίνει την χαρά που μου έδινε στην αρχή. Οι λόγοι πολλοί και ανομολόγητοι. Ένας απ' αυτούς είναι ότι με κούρασε πολύ η ανακαίνισή του και αυτό γιατί έπρεπε.
Τελευταία, όλο και περισσότεροι γνωστοί μου έμαθαν για το μπλογκ, οι οποίοι περιμένουν και απαιτούν περισσότερα από μένα.
Το κυκλάμινο περνούσε την φάση της απομόνωσης και αναγκάστηκε να ορθοποδήσει ξανά.
Η Κατερίνα όμως δεν μπορεί να λειτουργεί έτσι. Με «παραγγελιά» ποτέ δεν λειτούργησε. Μόνο αυθόρμητα. Και το αυθόρμητο όπως είδατε εδώ στο κυκλάμινο, χάθηκε.
Γι' αυτό θα σας πω καθαρά τις σκέψεις μου. Επειδή δεν μ' αρέσει να μαθαίνουν τα νέα μου οι γνωστοί μου μέσω του μπλογκ, αλλά με την άλλη επαφή που είχαμε πρώτα, (με όσους είχαμε), ναι μεν το κυκλάμινο θα μείνει εδώ, έτσι σαν ενθύμιο και βιτρίνα και η Κατερίνα θα τα βρει λίγο με τον εαυτό της, ίσως και να μπερδευτεί ανάμεσά σας, όταν νιώσει την ανάγκη να εκφραστεί.
Μπορεί να είναι λάθος, μπορεί και να το μετανιώσει. Θα δείξει!
Είμαι σε μεγάλο δίλλημα για το αν πρέπει να κλείσω τα σχόλια. Το βρίσκω αγένεια, μα αγένεια βρίσκω να υπάρχουν σχόλια χωρίς απάντηση και ζωντανό μπλογκ να υπολειτουργεί.
Σκέφτομαι να κάνω μια δοκιμή μέχρι να ξεκαθαρίσω μέσα μου τι ακριβώς θέλω, γιατί αλήθεια, δεν ξέρω!
Θα με βοηθούσε η γνώμη σας για το θέμα των σχολίων.

Υγ. Πάλι δεν εκφράστηκα πολύ.....
Είπα όμως για το πρόβλημά μου που είναι τα σχόλια. Το κυριότερο για μένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου