Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Ακόμα, δεν τρόμαξα.

Κι επειδή έχω σταθερή σχολιάστρια, (δεν το συζητάμε), δώρο στην Λαμπρινή, η σημερινή σκιά,
 

συν, έναν Χορευτίσιο αστερία του 1900, 78, ντε!


Και πάω για ύπνο, κάπως αλλιώς, (γεράσαμε!) μα έτσι ανοίγω, ακόμα, το ένα μάτι πρώτα, όταν ξυπνάω! (Αναδρομή στην αναδρομή, Λαμπρινή, βρήκα φώτο προφίλ, στο κλειστόν! Παρά λίγο, σα να είναι αύριο! Σού δίνω την ευκαιρία για τα "παλαμάκια" σου, εδώ!)<3<3

Έξω μπουμπούνηξε και άρχισε βροχή.

Ακόμα, δεν τρόμαξα.
Κάποτε, στο χωριό μου, ήταν όλα τα έντονα καιρικά φαινόμενα, φυσιολογικότατα!
Τώρα...

5:28
Δεν ψάχνω το λινκ της, θα σχολιάσει, εδώ, στάνταρ!

****

Υγ. Βράδυ Σαββάτου, ώρα 11:37
Μόνο πότε θα πεθάνω, δε ξέρω, Λαμπρινή!
Όλα τα άλλα... τα διαισθάνομαι!
Φέρνω εγώ το λινκ σου, ΕΔΩ!
Τσιμπάς!... (Το "στάνταρ" μου ήταν σίγουρο, ότι θα "σιγάσεις"... γιατί ξέρω πότε σιγάς...
Άντε, αν είναι, να κλείσω κι αυτά!
Μόνο για σένα τα κρατάω ανοιχτά.
Με την Γιώτα επικοινωνούμε αλλιώς, οπότε, να μην αγχωνόμαστε κιόλας!
Έχουμε και γιαχού!
Φιλιά!....

5 σχόλια:

  1. απιστευτο!!!... καμάρι μου...
    μία ερώτηση πρώτα: τι εννοείς;... "Αναδρομή στην αναδρομή, Λαμπρινή, βρήκα φώτο προφίλ, στο κλειστόν! Παρά λίγο, σα να είναι αύριο! Σού δίνω την ευκαιρία για τα "παλαμάκια" σου, εδώ"

    και "τσίμπησα..." αλλα λιγο αργα, συγγνώμη που άργησα... αλλα... μ΄έφαγε η ΜΕΛΕΤΗ.. χαχα... (και να πεις οτι τα "πιάνω" με την πρωτη.. - όταν μελετάω- .. ααα.. κάποια μαθήματα είναι... ωωωω... τι να σου πω.. -σαν το σημερινό!! - χαχαχα.. κινέζικα!!... τσιν τσαν... )...
    Τέλος πάντων.. θα δουμε τι έγραψα... όταν βγουν τα αποτελέσματα!!

    καμάρι.. τι ήταν αυτό;... ( η ανάρτηση! τι ήταν;;... )... ... χαχα... λοιπον, συγκεντρώνομαι..και σχολιάζω...

    άψογη η σκια, και να πω ότι με έχεις επηρεάσει. Εχω φωτογραφίσει κι εγώ σκιές... Σε ένα από τα βιντεάκια μου, στο Παράλιον Άστρος χαιρετάνε κιολας!!... (δικες μου... και να χαιρετάω... απιθανα!! χαχα...)...

    ευχαριστώ για τις φωτο...

    να πω ότι ήταν τόσο γλυκό το βίντεό σου, όπως ξυπνούσες!!!... τι γλυκό!! και τί όμορφη που είσαι!!!...

    και τσιμπαω... μια χαρά... χαίρομαι που είσαι καλά.. κεφάτη!!! σου εύχομαι πάντα έτσι , είτε είναι ανοικτά τα μπλογκ προφίλ, είτε όχι.. τι σημασία έχει... αρκεί εσύ νασαι καλά... https://www.youtube.com/watch?v=eojxssdyNVg
    "Μονάχα εσύ να 'σαι καλά
    μη δω στα μάτια σου ούτε δάκρυ
    μπορεί να ζούμε "... λέει το τραγουδι.. μπορει να ζουμε σε άλλη πόλη... (προσθέτω... ).. δεν έχει σημασια.. αρκεί εσύ νασαι καλά...

    και... https://www.youtube.com/watch?v=Ljyfw-ZS05Y θα βρεθούμε ξανά...
    όταν όλα θα έχουν τελειώσει...

    αρκεί ναμαστε καλά...

    πω πω...σχόλιο... 100 τετραγωνικών...και... αυτά!!...

    τα λεμε... <3 καλόν μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ένα σχόλιο Χ τετραγωνικών, απαντούν ανάλογα, Λαμπρινή μου, αλλά, για να μη μας πάρει η μέρα παραμάζωμα, μία είναι η ουσία: ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ! Όλα τα άλλα, βρίσκονται! Φιλιά, Καλή επιτυχία και αποτελέσματα!

      Διαγραφή
    2. Υγ. Είχα προφορικές ενστάσεις για τα σχόλια, οπότε...

      Διαγραφή
  2. αυτό δεν το κατάλαβα... !!... : "Υγ. Είχα προφορικές ενστάσεις για τα σχόλια, οπότε..."
    και μια που είμαι εδώ... τι εννοείς εδώ: " Το "στάνταρ" μου ήταν σίγουρο, ότι θα "σιγάσεις"... γιατί ξέρω πότε σιγάς..."
    δεν καταλαβα... παντως.. χαίρομαι που ξέρεις... πότε "σιγω.../΄και ας μην κατάλαβα τι εννοεις!!!

    Υ.Γ... Και να πω... για να είμαστε εντάξει...
    καμάρι μου... ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!!!! !! και χαίρομαι γι' αυτό!!!!!!!!!!!!!!! <3 μάκια!!
    Λαμπρινή... η λαλίστατη... χαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενστάσεις, όχι από σένα, φυσικά!
    Σιγάς, όταν ντρέπεσαι..., όταν μιλάνε για σένα, και άλλες φορές... μη με νευριάσεις, μέχρι να ηρεμήσεις κι εσύ, που σε νευρίασα, πολλές οι μεταφράσεις!
    "Τώρα, τώρα!"
    Φωνάζουν και οι δυο οι άντρες! Θα με χωρίσουν, δεν το συζητάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή