Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Ω FACEBOOK!

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Ω FACEBOOK!
(Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΦΤΑΣΕ...)
Τα τελευταία 2,5 χρόνια ήταν αναμφίβολα τα πιο διδακτικά,
σε ολόκληρη την ημιμαθή ζωή μου.

Εμαθα:
- Τι είναι "αληθινός έρωτας" (από κλισέ ρητά και παροιμίες)
- Τι είναι "αληθινή αγάπη" (από ρητά και παροιμίες)
- Τι είναι "αληθινή φιλία" (από ρητά και παροιμίες)
- Τι είναι αυτοσεβασμός (από ρητά και παροιμίες)
Εμαθα να διακρίνω:
- την αγάπη από τον έρωτα (με ρητά και παροιμίες)
- τον μεγάλο έρωτα από το αβυσσαλέο μίσος (με ρητά και παροιμίες)
- τη φιλία από το συμφέρον (με ρητά και παροιμίες)
- τους αφοσιωμένους φίλους από τους συμφεροντολόγους (με ρητά και παροιμίες)
Ακόμη καταστάλαξα στο βασικό δίλημμα της ζωής:
- Αν πρέπει να μετανιώνω για κάτι που έκανα ή για κάτι που δεν έκανα!
Επίσης έμαθα πως να ανεβάζω το κασέ μου, με μετοχές φούσκες:
ανεβάζω καθημερινά φωτογραφίες μου (από το λύκειο) και έχω πεισθεί απόλυτα ότι είμαι "θεόοοοοοος".
- Εδώ είμαι εγώ και ένας βράχος!
- Εδώ εγώ και ένα δέντρο!
- Εδώ ποζάρω με το τζάκι μου!
- Εδώ εγώ και ένα άλλο δέντρο!
Ακόμη και στις πιο χάλια αυτο-φωτογραφίες (selfie), όλοι Θεοί βγαίνουν…
Ετσι ανέβηκε στα ύψη και η αυτοπεποίθησή μου, οπότε:
- “Oταν δεν εκτιμούν την παρουσία μου, κάνω να εκτιμούν την... απουσία μου”
(τώρα πως θα τους τιμωρήσει αυτό, αφού είπαμε ότι χέστηκαν για την παρουσία μου, θα σας γελάσω)
Υπεροψία; Οχι, δα!
Αυτοπεποίθηση το λέω, εγώ!
Οπότε:
- “Σε όποιους αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε!!”
(Ποιος είμαι, τέλος πάντων!)
Για αυτό άλλωστε:
- «Δεν με νοιάζει τι λένε πίσω μου, αρκεί μόλις γυρίσω να το βουλώσουν όλοι»
(Ποιο καλάμι; Δεν σας καταλαβαίνω!)
- Τέλος, αν μία μέρα δεν έχω έμπνευση, μπαίνω στην σελίδα του “David Avramidis”, που είναι γεμάτη από εξυπναδίτσες για κάθε περίσταση, (ευτυχώς που είναι αλληλοσυγκρουόμενες) και ξεσηκώνω όποια με βολεύει, μαζεύω εύκολα like και τονώνεται το εγώ μου…
- Αν όμως θέλω να ρίξω ψαγμένη γκόμενα, θα μπω να ξεσηκώσω κάτι από τον φίλο με το βαρύγδουπο ψευδώνυμο "Yahoo Ελλάδας - ειδήσεις", με τις περισπούδαστες αρλούμπες, που δείχνουν σοβαρές και κάνουν εντύπωση!
( Εγω μάθει και εγώ το κόλπο του εντυπωσιασμού, με μπλόφες!
Όχι πως ήταν και τόσο δύσκολο, όταν κατά επίσημη στατιστική,
το 80% και πλέον των Ελλήνων, δεν διαβάζει ΠΟΤΕ,
κάτι που να είναι μεγαλύτερο από 10 σελίδες...)
Για όλα αυτά και για πολλά άλλα,
σε ευχαριστώ αγαπητό Fuckbook, επ...sorry, εννοούσα Facebook!
Νιώθω ότι έχω γίνει πιό σοφός!
(Εκτός από αγαπητός, από φίλους που ούτε ξέρω ούτε με ξέρουν.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου